Martin Schenkel

De spreker

Fun is serious business

De meeste verbeterprogramma’s bij bedrijven leiden – zeker op de lange termijn – tot minimale resultaatverbeteringen en frustraties over te hoge kosten. Dat komt omdat die programma’s werkplezier vaak over het hoofd zien. En dat terwijl blije mensen harder werken en beter presteren.

Martin Schenkel spreekt graag voor leiders en directeuren die betere verkoopcijfers, hogere productiviteit, verbeterde kwaliteit, hogere klanttevredenheid, lager ziekteverzuim en minder personeelsverloop willen. Leiders en directeuren die deze verbeteringen willen oppakken met een team dat ‘aan’ staat.

Als spreker vertelt Martin over het bewijs dat werkplezier werkt aan de hand van zijn ervaring bij vijf fabrieken, zijn methode de FunFabriek en de vijf FunFactoren.

Martin Schenkel | FunFabriek

Over Martin Schenkel

Martin Schenkel (1970) heeft een sterke drijfveer om de werkcultuur in Nederland om te draaien. Door werkplezier (fun) in te zetten ontstaat er een beweging waarin de werkcultuur daadwerkelijk verandert. Dat zorgt voor indrukwekkende bedrijfsresultaten, een fijnere samenleving en een gelukkig persoonlijk leven.

Hij was pas 30 jaar oud toen hij in het jaar 2000 directeur werd, leidde vijf fabrieken door grote veranderingen heen en werkte zowel voor grote multinationals als voor kleine bedrijven in verschillende sectoren.

Hij ontwikkelde zich door tot begeleider en coach van bedrijven in hun transitie van traditionele organisaties naar organisaties met een continue verbetercultuur. Met zijn innovatieve aanpak, bekend als de FunFabriek, heeft hij tientallen bedrijven in de afgelopen jaren laten ervaren dat werkplezier de kern vormt van zakelijk succes. Zonder fun geen resultaat!

Ook geïnspireerd worden?

Martin Schenkel - FunFabriek